Translate

måndag, maj 11, 2009

Dagens att göra...


Ska idag till doktorn igen - börjar faktiskt bli lite less kan jag säga - för att ta reda på varför mitt blodsocker spökar så hemskt och varför jag har så ont. Ska be om en remiss till kirurgen för en gastric bypass också för det här är skitjobbigt.


Funderar dock på att söka mig till ett annat sjukhus för den operationen då jag inte gillar överläkaren på kirurgen på Sundsvalls sjukhus. Den mannen skulle inte ha med patienter att göra överhuvudtaget för han är totalt osympatisk, saknar empatisk förmåga och älskar att trycka ned patienterna. Han är också expert på att utöva härskartekniker ovanpå allt.

Ska mejla sjukhus i Stockholm och Uppsala och kolla vad som gäller.

Nog om detta... hör av mig efter läkarbesöket om vad som hände.



Inga kommentarer: