Translate

måndag, maj 11, 2009

Många grejor blir det...


Bilden hämtad från en text om Anna Gustava Fränqvist och Historieportalen.

Jag har ju undvikit sjukvården i många år nu för att jag förnekat att det varit fel på mig. Men nu händer det grejor.

Ska prova Reductil i ca 1,5 mån för att gå ned i vikt. Funkar inte det ska jag får remiss för gastric bypass sedan.

Jag har fått en remiss skickad för att få en sömnutredning, ska bära kompressor strumpor mot åderbråcken och har fått två nya mediciner för magen.

Jag tror på allvar att min kropp håller på att lägga av nu. FAST bra blodtryck, bra blodfetter, lever och njurar fungerar bra.

Vad månde det bliva av detta. Kanske inte är så konstigt att man mår piss emellan varven. Mitt fasteblodsocker var på 9,9 imorse vilket inte är att jubla över direkt.

Som sagt mycket att stå i framöver...

Håll tummar och knäpp gärna händer om ni känner för det och har tid för det.

t

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Reductil fungerar bara på människor som inte har ätstörningar bara så du vet - Lycka till hoppats du kan klara dig med dem men tungan blir så torr så torr...Hihii För mig funkade dem inte..kram Supermamsen

Unknown sa...

Jag har inga ätstörningar utan jag har motionsstörningar så kanske de funkar. MEN funkar de inte så kommer jag ju få remiss för en gastric bypass och då vore det väl sjutton om inte något skulle hända.

//Harriet