Translate

tisdag, maj 12, 2009

Idag har det varit både samma och lite speciellt.


Hur då? undrar ni? Jo, dels så har min chef kommit tillbaka på jobbet. Yvonne heter hon och hon är jättebra och kunnig. Det har gått bra medan hon varit borta på en liten semester men det är jätteskönt att hon är tillbaka igen. Välkommen hem Yvonne!

När det gäller mitt blodsocker så stiger det konstant. Mitt grundsocker ligger på 10,0 idag och det är faktiskt jobbigt. Jag har varit andfådd och haft yrsel. Jag har ingen matlust om jag inte beslutar att äta på utsatt tid. Känns inte bra alls. Just ja, kollade vad Reductil kostar idag - ska hämta ut på måndag - svindyrt och ändå har jag subventionerad medicin; 1 009 kronor ska Apoteket ha. Vilken tur att man inte slängt iväg någon beställning alltså.

Ska skicka iväg min kamera till NetonNets serviceställe också. Hoppas få iväg det med posten imorgon för det vore ju inte helt fel att få tillbaka kameran innan jag åker till Teneriffa med Johanna.

Efter jobbet åkte vi till Birsta för min underbara Christer kom och hämtade mig på jobbet. Där avnjöts en glass och vi mötte min favoritkille Julian där. Alex underbara son. Vilken tur att jag träffade dem innan de åker hem.

Så idag har dagen varit som vädret - omväxlande - ömsom sol, ömsom regn.





Inga kommentarer: