Translate

söndag, maj 24, 2009

Lugnt idag


Ser fram emot en lång dag med vila idag.

Jag hade rätt högt fasteblodsocker igen 11,3 låg det på. Jag mår skiiit med andra ord. Har nu ätit Reductil sedan i tisdags. Jag känner inte att det gjort någon skillnad på vad jag har ätit och inte. Det enda som hänt är att jag har fått lite rusningar i hjärtat nu precis i början och det kommer när jag ska lägga mig och sova.

Jag har verkligen mått bättre i mina dagar kan jag säga. SÅ trött idag och vill bara sova. Nu är klockan snart elva så det är dags att ta medicin och äta något slags frukost. Christer är iväg till Timrå för att hjälpa till hos några vänner barnen följde med så det är en sovande Johanna med kompis här hemma bara.

Blir till att se på Millenium eller någon film och passa på att göra det medan de är borta.

Vill önska alla er en härlig dag idag... vädret då? Jo, soligt och runt 17 grader idag på Alnö.

Inga kommentarer: