Translate

fredag, juli 10, 2009

Har mått jätteskumt idag..


Min puls låg på 96 (vilopuls), så fort jag har rört mig idag har jag svettats så mycket att jag sett nyduschad ut, jag tempade imorse, förutom min ledvärk som sitter i händer, fotleder och från nacke till korsben så har min underbara mage (läs buk) börjat spöka igen. Jag ser återigen gravid ut och jag har så fruktansvärt ont. Så fort jag har rört mig idag så har hjärtat slagit så hårt att det hotat komma ur bröstet. Antar att jag har förhöjd sänka igen då för mitt blodsocker var sisådär ok och låg på 10 idag. Jag har medicinerat med Immodium Plus som läkaren sa skulle hjälpa idag + att jag har tagit vätskedrivande idag. Jag har ätit och druckit som man ska ... men likaväl mår jag skrutt.

Har förresten tröttnat på att det inte går att gå ned i vikt enligt traditionella metoder + Reduxin så nu tänker jag återuppta viktkampen med LCHF kost igen. Fr o m måndag börjar jag för att bli bättre i diabetesen och för att kanske se lite bättre ut också.

Har börjat tänka ett par varv till ang GBP efter att ha talat med en kompis som har diabetes och hade en väninna som nu har ett öppet hål in i buken efter en sådan operation. Mycket att tänka på igen alltså...

Inga kommentarer: