Translate

tisdag, juli 07, 2009

Hemma i Sverige igen efter tre härliga veckor på Teneriffa.

Sitter på hotell Radisson på Arlanda och längtar nu hem. Mina ben är svullna och jag flagnar ganska rejält redan. SUCK! Tur att jag inte hann eller kunde sola så mycket för då hade det nog varit värre tror jag. Jag är jättetrött efter en lång dag med en sammanlagd restid på ca 12 timmar. Ni undrar hur det kan stämma? Jo, det enkla svaret på det är bussresa, incheckning, flyg från Teneriffa till Madrid - från Madrid till Arlanda och vi hamnar då på 12 timmar.

Är glad att det gick bra med allt till slut. Fnissar mig tokig åt Johnny Bravo som tar hand om en unge och slutar som en - jaaa ödla typ. Barnsligt förtjust i tecknat fortfarande... Åh, ja ... Johnny Bravo är mest blond av alla varelser. Kolla in första avsnittet i första säsongen.




Näääe, nu ska jag strax sussa för imorgon vankas det supergod hotellfrukost och sedan en härlig sovmorgon efter det. Ska njuta av Hannas och Irénes sällskap på frukost och gå och lägga mig sedan - sååå mysigt. När jag sovit en stund till - ska jag ta ett långbad och läsa bok. Är så tacksam att vi fick behålla hotellrummet till kl.17.00 då flyget hem avgår 18.25.

Önskar er massa skoj och fniss åt Johnny Bravo...

Inga kommentarer: