Translate

onsdag, juli 08, 2009

Trött och fryser ända in i märgen...


Har jobbat min första dag efter tre veckors semester. Idag har jag frusit, gäspat och har varit otroligt full med vätska i kroppen. Jag har med andra ord inte mått direkt hoppsan idag.

I Sundsvall står det gråa, kalla vädret som spön i backen och det har för min del inneburit stickad tröja, jeans och tjaaaah, att frysa helt enkelt.

Det var jätteroligt att träffa arbetskamraterna igen och det var kul att jobba trots att jag gruvade mig innan. Varför gruvade jag mig då - beats me faktiskt. Nu är första dagen avklarad och den tog en ände med att jag la mig bredvid min underbara sambo och mös. Härligt undrar ni? Har ingen aning - somnade och sov som en stock! Hej älskling vad jag har saknat dig nu ska vi MYsa - zzzzzzz. Fniss, som tur var somnade han också.

Ha det bäst så länge... förresten har det glunkats om att de första kantarellerna redan har siktats i Uppland...

PEACE!

Inga kommentarer: