Translate

tisdag, juli 14, 2009

Idag spökar mycket....

... kan bero på att jag håller - motvilligt - på att ändra kost kanske. Kroppen vill verkligen inte släppa ifrån sig invanda mönster särskilt enkelt märker jag. Just nu har jag dålig karaktär och fusk mottages tacksamt. Undra vad det beror på? Jag är ju verkligen less det här. Jag mår inte särskilt bra just nu ska sägas och det beror mycket på att jag fuskat med medicinen litegrann.

Det är dags för skärpning men jag hoppas att jag får sova bättre inatt och att Christer hittar något bra att titta på ikväll. Själv ska jag nog titta på någon film snart.

Apropå film ja; I lördags såg jag inte mindre än två filmer på bio! Jag såg Ice Age 3 och Transformers 2. Båda filmerna var riktiga höjdare och till min glädje spelades en av mina gamla favvolåtar med Was not Was - Walk the dinosaur med i... gissa vilken?



Imorgon kväll är det Harry Potter och Halvblodsprinsen som gäller! Det ska bli fantastiskt bra! Det innebär ju att jag inom loppet av ett fåtal dagar får avnjuta gamla favoriter; Sid, Scrat, Bumblebee och Ron Weasley... somliga veckor är bättre än andra.

Inga kommentarer: