Translate

måndag, september 28, 2009

Idag har jag haft fullt upp...


Jag har tagit rätt på disken efter min lilla Party Lite träff igår. Det var trevligt men det var samtidigt tråkigt att det var så få som kom. Stackars Jennie som packade sig iväg med liten bebis på fem månader och en till dotter på nio år, massa fina ljus och olika former av ljushållare och så kommer det bara två stycken. Det kändes inte kul när hon tagit sig hit för detta och så få kom. SÅ är väl livet men det hade varit kul med flera människor här. Men å andra sidan så blev det mycket sallad och gott bröd till oss andra. Jag hade också gjort en smulpaj med björnbär och hallon som jag bjöd på och de som var här såg då mätta, nöjda och belåtna ut.

Jag har beställt jättefina änglar och gott doftande ljus att ha hemma och njuta av i vinter. Det ska bli mysigt och det ser jag fram emot.

Idag har jag pratat med min diabetessköterska och fr o m idag ska jag höja måltidsinsulinet och nattinsulinet med 2 Enheter på vardera spruta. Jag är fantastiskt trött idag och det är kanske en reaktion på min minst sagt busy helg...

Jag har annars en underbar sambo som är bäst av alla! Puss på dig C!

1 kommentar:

Anna Löfgren sa...

:O WOW vilken snygg blogg :D HUR fick du den SÅDÄR :O