Translate

lördag, oktober 03, 2009

Känner mig glad just nu..


Har härligt jobb, mina ändringar i kosten börjar ge resultat. Min sambo är underbar, barnen är lika ljuvliga som vanligt. Längtar till att umgås med ex-maken och hans delvis nya familj och vår resa på min 40-års dag med Viking Cinderella. Vad härligt det ändå är med mycket i livet. På samma resa firar vi Christers och Jespers födelsedagar i efterskott. Jag är så otroligt tacksam att jag har träffat en man som min sambo. Jag sa det till Johanna idag att jag inte skulle ens kunnat fantisera ihop en bättre man i mitt liv. Puss älskling!

Imorgon ska vi fira Christers bror Lars som fyller 43 år idag lördag. Ser fram emot att träffa hans sambo Lorena igen - jag gillar henne. De har också jättegoa ungar att busa lite med.

måndag kommer två av mina arbetskamrater hem till mig för lite mys. Vi ska se Twilight och underbara M ska fixa mitt hår. F ska komma med och fnissa lite med oss. Efter det bjuder jag på middag och sedan bär det av till basketmatchen på kvällen.

Undrade om det var något att se på tv ikväll och har sett massor med bra tv. Här är ditt liv med Stina Lundblad Dabrowski som har varit en helt underbar programledare och jag har alltid älskat hennes stillsamma humor, skarpa hjärna och ett sätt som vinner över de flesta.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är så fantastiskt Harriet med din oerhört positiva inställning till livet och allt vad det innehåller!
Önskar jag hade ett uns av det.....
Kram tills vi ses den 8:e