Translate

torsdag, december 17, 2009

Efter kaos kommer lugn...


Ja, ibland är det så nyttigt att uppleva totalt kaos, ångest och känna sig helt nedtrampad.

Nu några dagar senare är jag starkare och känner mig friare än på länge. Det var nästan skönt att upptäcka att den s k vännen var falsk, beräknande, utnyttjade mig och har som största önskan att göra mig så illa hon kan. Nu blev det en clean cut och jag behöver inte ha med människan att göra. Visst är det fortfarande jobbigt och hugger till ibland så man tappar andan. Men jag vet vart jag står och jag VET vem jag är.

Jag har många fel och brister men i det stora hela försöker jag göra gott - pajjar det självklart ibland - jag har en glädje i att vilja andra människor väl och jag har råkat på så många törnar i mitt liv att jag snart blivit rätt bra tillbucklad så att de vassaste hörnen har plattats ut.

En god människa sa till mig att KAOS = UTVECKLING och det var ett av de bästa ordförklaringar jag fått på mycket länge. Tack för det B!

Vill tacka alla mina goda vänner för ert stöd - hoppas ni känner att jag finns där för ER när ni behöver stöd.

Ni behöver verkligen inte tycka synd om mig för att min dotter är sjuk; Jag är så oerhört tacksam att hon finns och jag är lyckligt lottad som har en så fantastisk dotter.

Guds rika välsignelse till alla!

Inga kommentarer: