Translate

onsdag, december 23, 2009

Imorgon - JULAFTON

Ja, jösses vad mycket som hänt hittills i år. Ska göra summering av året nästa vecka.

Kan inte fatta att det gått ett år sedan sist, det är verkligen mycket som har hänt i mitt liv.

Ska jobba idag och sedan när jag kommer hem ska jag baka Leila's Julcupcakes, griljera skinkan, förbereda och marinera fläskfilén till vår julmiddag. Ikväll skall jag också tvätta för jag vill ha rent i tvättkorgen på julafton. Vi ska också städa det sista så vi bara kan njuta.

Det känns härligt att ha det liv man ändå har. Gud är god och finns alltid där för mig. Jag är tacksam för de nära vänner som finns i mitt liv och jag gläds med dem och deras framgångar. Jag är oerhört tacksam för mina barn och för den nya mannen i mitt liv. Jag älskar er!

Vi hörs nog imorgon igen på självaste julafton. Men om just du INTE orkar läsa imorgon så skriver jag till dig;

GOD JUL och önskar dig ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR!


Inga kommentarer: