Translate

lördag, december 26, 2009

God Fortsättning till er alla!

Vår jul var trevlig med många överraskningar både bra och dåliga som livet är. Har firat tillsammans med barnen i lgh inne i stan och myst med god mat.

Hade inhandlat Västerbottenspaj på ICA Maxi i Birsta och till min förskräckelse var eländet mögligt när jag öppnade det. Blev så besviken när min trerättersmiddag slutade som huvudrätt med dessert bara. Idag ska vi låta bli att gå ut i snöovädret och jag har beställt lunch-middag på Biteline.

Min far kom och firade med oss tillsammans med frun Birgitta och vi trivdes ihop. Jag fick faktiskt julklappar trot eller ej. Mycket överraskad blev jag.

Ha en underbar ledighet nu till jobben kallar igen. Nu går vi långsamt mot vår och fr om nu blir det ljusare för varje dag.

Guds kärlek!

Inga kommentarer: