Translate

torsdag, januari 21, 2010

Står inför mycket nytt i mitt liv.


Ser fram emot allt det nya samtidigt som det känns något oroande då man inte vet vad det innebär. Livet är härligt och med motgångar stärker man själen och viljan. Kraften finns där hela tiden. Modet ökar och viljan också. Att våga se förändring är viktigt samtidigt som det är alldeles nödvändigt om man som jag har en hel del att förbättra i personligheten och styrkan i Gud gör att man orkar stå ut med det mesta.

Är hemma och försöker komma ikapp med allt. Jag vet att jag är på väg och arbetet för min dotter fortsätter. Starkt och med glädje. Tungt men värt allt!

Jag har sån tur att jag har så härliga barn. Min nya man är fantastisk och tillsammans blir vi ännu starkare. Jag gläds åt mitt stora driv att bli bättre trots mina brister. Jag är glad att jag alltid kämpar på trots att det är minst sagt motigt emellan varven.

Glädjen i familjen och kärleken gör att man orkar allt.

"What doesn't kill you, makes you stronger!

Inga kommentarer: