Translate

lördag, februari 27, 2010

Jag är trött på att ha dåligt samvete.


Jag är egentligen helt slutkörd mentalt och ska söka mig närmare Gud. Jag känner mig otillräcklig trots att jag försöker göra allt jag kan för mina barn och mitt liv.

Jag vill bara ha frid just nu. Jag tycker det är underbart att få vara nära Gud och i min församling ikväll. Tar nog bion imorgon tror jag. Idag är det min och Guds relation som får styra.

Jag måste hitta balans, frid och stillhet i mitt liv och eftersom jag inte har något jobb så har jag tid.

Nej, jag är rätt trött på att vara otillräcklig. Kanske man ska pausa från allt ett tag för att hinna ikapp sig själv. Jag har ingen självkänsla kvar känns det som så det kan vara bäst för alla om jag taggar ner från allt och bara överlämnar min oro till Gud.

Jag kommer nog skriva på bloggen i a f. Så får jag se vad jag orkar annars. Jag känner mig rätt slagen just nu och ber ALLA om ursäkt att jag inte orkar med allt som förväntas av mig. Jag är svag, tillintetgjord och så in i märgen trött. Jag går i idé mentalt ett tag och hoppas på att våren och Gud kan tina fram mig så småningom.

Önskar er alla Guds rika välsignelse - förlåter dem som gjort mig illa och ber för att det ska gå ALLA i min omgivning väl.

Inga kommentarer: