Translate

söndag, februari 28, 2010

Mera tankar...


... omvärderar mycket i mitt liv och kommer till många insikter, tankar och beslut hela tiden.

Många saker ska jag försöka sluta med, andra ska jag bli bättre på och några saker ska jag börja med. Dags för ny brytpunkt? Absolut.

Ska bli intressant att se vart allt detta tar vägen. Jag är rätt så trött på allting just nu och är oerhört skör som person.

Det tog knäcken på mig att jag inte kunde fortsätta mitt arbete - det är nog där jag befinner mig. Trots att jag förstår att det handlar om ekonomi för företaget så känner jag mig ändå ratad, sviken och värdelös. Plötsligt inser jag att det är detta som gör att jag mår så dåligt.

Hur ska jag orka bygga upp mig som person igen? Spillrorna är så vitt spridda att jag inte har någon aning om vart jag ska börja plocka ihop dem. Jag vet inte varken ut eller in om jag orkar plocka ihop mig igen.

Tur jag har barnen, Gud och bara tanken på att jag lever att hålla mig fast i. Jag är glad för Jesus och mina barn. De är total lycka och jag ska vända mitt fokus på Honom igen och försöka hitta en själavårdare för att läka min trasiga kropp runt min själ.

Så otroligt trött och så otroligt slutkörd var det längesedan jag var.

God Bless till er alla som läser och står ut med mina tankar. ALLT gott till er.

Inga kommentarer: