Translate

fredag, februari 12, 2010

Tycker inte om att känna mig bortgjord..


... fixar inte det, särskilt när jag vet att jag inte gjort något fel. Så jag ska trappa ned ett av mina intressen nu. Konstigt att man blev mindre värd helt plötsligt. Ja, ja - deras förlust. Jag får ju tid över till annat i alla fall. Det är ju bra.

Jag måste stressa mindre i mitt liv nu med mitt höga blodtryck som jag fått efter långvarig negativ stress - det som till slut tog knäcken var nog jul och nyårshelgen tror jag. Jag har aldrig varit så kränkt och mått så dåligt i hela mitt liv. Jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver bli så sviken igen. Fruktansvärt att bli sviken av den man älskade och att dessutom få lida för att människan personen blev ihop med blev bindgalen. Polisen sa att jag borde göra en anmälan men jag ville inte det för jag vill aldrig se dem igen. Ofredande är ju rätt allvarligt. Det jag saknar är väl min värdighet även om jag vet att allt de hasplade ur sig inte var applicerbart på mig. Tydligen får hon sex varje kväll nu exvännen och orkar inte med. Vad bra för henne då. Skönt att det ordnat sig för dem på alla sätt då.

Ja, ja! Var tvungen ut med det sista och ber om ursäkt för att ni fick läsa det - eller - nej förresten. Tänk att det finns såna troll i verkligheten - det trodde jag inte jag skulle få uppleva.

NEJ! Till gladare tongångar. IMORGON blir det Temple of Joy på Hagakyrkan i Sundsvall. Klockan 20.00 så drar det igång. Kom och njut! Sjung med oss. Det är väldigt bra för att läka själen att få sjunga ut sin kärlek till Gud. Det hjälper mig massor. Kom och var med DU också!

Ha en underbar helg alla!

GOD BLESS YOU!

Inga kommentarer: