Translate

tisdag, februari 16, 2010

Värk

i själen, kroppen och hjärtat.

Ibland undrar jag vad jag håller på med? Varför? Var hoppas jag att det ska ta mig?

Känner mig väldigt förvirrad och rotlös också. Behöver hitta något nytt att fokusera på. Idag ska jag till läkaren och kommer få medicin för att motverka mitt höga blodtryck. Ett blodtryck som påverkas till det sämre av negativ stress. Mycket sånt nu - fortfarande.

Jag försöker känna att jag är överraskad för att det är så men det är svårt att hålla sig positiv när det är tusen ting att hålla reda på men finner ändå att jag umgås med en känsla av att jag är mest klantig hela tiden. Det kan absolut vara så men jag hoppas verkligen att det är bubblan man lever i med högt blodtryck som gör att jag mår så konstigt just nu.

Blodsockret håller sig på rätt bra nivåer just nu så det är inte det som gör mig trött och ett konstigt mående.

Inga kommentarer: