Translate

måndag, mars 08, 2010

L'Oréal Paris Dermo Expertise - Youth Code


Du kan läsa om produkterna här.

Jag är Buzzador och tycker att det är jättekul att prova nya artiklar och sedan få prata med vänner och bekanta om dem. Jag hoppas att min hy kommer komma överens med dessa produkter. Min hy är väldigt känslig men det känns intressant nu när man är 40 år att prova och se vad dessa väldigt fuktberikade produkter kan göra för min hy.

Jag tycker det ska bli intressant att se vad ögoncremen kommer göra mot mina mörka partier under ögonen. Fukten ser jag som sagt fram emot på alla ställen. I serien vi fått hem att prova ingår först och främst en antirynk creme att ha på dagen, en ögoncreme och ett concentrat på de mest fårade delarna av ansiktet. Jag kommer börja imorgon bitti och ska sedan redovisa resultat efter 1 vecka om hur min hud har reagerat och vad som känns bättre och eventuellt sämre - hoppas jag verkligen inte - men ärlighet varar längst.

Kul - följ gärna med i projekt minska rynkor och mörka ringar.

Kram!

Inga kommentarer: