Translate

onsdag, mars 31, 2010

Nu är det mycket på gång igen..

OBS! Inte mina tänder på bilden.


Ser fram emot att åka till London nästa vecka med min kör Joyful Soul, det ska bli kul. Kul att äntligen få en chans att umgås med körkamraterna på ett nytt sätt.

Jag gruvar mig samtidigt som jag ser fram emot flytten. Vad jag verkligen inte ser fram emot är allt jobb det innebär. Jag avskyr verkligen att flytta och nästa månad med två hela hyror kommer innebära att det inte finns minsta utrymme för extra utgifter alls. Det kommer bli fruktansvärt tufft.

Jag oroar mig också över dotterns hälsa samtidigt som min egen inte är alldeles tiptop. Ibland är det verkligen tvära kast i livet. Men det är ju ändå så det är.

Jag får göra som jag brukar - vara tacksam för det jag har - och för de bekymmer jag möter får jag bita ihop och ta nya tag.

Är lite nere idag för mitt lag åkte ut i kvarten mot Uppsala Basket som spelade bra och var det bättre laget. Jag älskar ändå mina killar i laget - GO DRAGONS! Tänk vilken fantastisk säsong ni ändå lyckades få till med så många i laget. Tack för de upplevelserna ni gav under säsongen och varmt lycka till nästa säsong! I love you! #1 Fan

Inga kommentarer: