Translate

lördag, mars 06, 2010

Soligt idag igen...


Härligt!

Idag ska jag och sonen åka till Birsta och inhandla lite kläder till honom för han är kallad på intervju på måndag och behöver vara extra fin då. Känns mysigt att åka ut dit och handla med honom. Snart ska jag äta frukost och ta en dusch innan det är dags att ta busen ut till shoppingmeckat i Sundsvall.

Kanske jag hittar några snygga skor till mig också, det vore ju trevligt. Den här månaden blev ju betydligt bättre än vad jag trodde och det var ju skönt. Även nästa månad kommer att gå rätt bra som tur är. Tufft blir det i april med två dubbla hyror som är dubbla i sin helhet. Men det går nog det med. Lite planering så går det vägen det med.

I maj sedan så kommer det att bli lugnt och skönt för oss och vi kan njuta av sommaren som kommer.


Inga kommentarer: