Translate

lördag, mars 06, 2010

Vilka löjliga människor det finns.

Har just fått reda på att jag är mytoman. Jag vet att det inte är sant, det är bara ett oerhört omoget sätt från någon i min närhet att inte se det hon har framför näsan.

Jag har låtit en hel del passera från den personen som hon gjort mot mig och mina barn och den människan kan inte låta en sak jag har sagt till personen, och stått för hela tiden, vara. Personen har gjort tusen misstag som jag har låtit passera för att jag förstått vad det beror på. Jag har också haft en vilja att förstå. Jag tänker verkligen inte ödsla mer energi åt det hållet - det har personen helt uppenbart visat att den inte är värd.

Jag har handlat tokigt ibland såklart. Men jag är också så vuxen att jag kan stå för det. Har bett om ursäkt men det har inte räckt - har gjort det flera gånger och personen tar inte in det. Jag kan inte göra något åt det heller. SÅ jag lägger min energi på helt andra saker. Tänk så fel man kan ha om människor. Jag räknade den personen till familjen och de två tillhörande barnen med - nu räcker det. Ett medflyttat barn och ett gemensamt.

Ta ingen skit som Grynet sa! Det tänker jag inte heller. Ha ett fantastiskt liv du!

Bläääh!


Inga kommentarer: