Translate

måndag, april 05, 2010

Jag åker till London på torsdag.


Med min mysiga kör Joyful Soul. Vad roligt det ska bli. Dessutom ska jag träffa min härliga vän M som är aupair i London. Vilken bonus. Vi ska äta lunch i centrala London någonstans och jag ska shoppa lite. Sedan avslutas kvällen på en fin restaurang. På lördag är det konsert i S:t Christophers churcb och på söndag är det mässa i Svenska Kyrkan. Känns härligt att jag kommer iväg. Så imorgon ska jag och hämta lite GBP så jag har lite cash med mig också.

Sedan måste jag ta tvättid, köpa Versal för det var ett fantastiskt vårväder nu. Vi ska bo på Bayswater Inn och det är också fantastiskt - när jag var i London första gången så var jag på exakt samma hotell.

Tar med kameran och tänker ta massa bilder - åååh, så kul det ska bli.

Imorgon har jag en dejt också med en kille för andra gången - myyys! Det ser jag fram emot. Hoppas att det blir något. Ja, han är svart och är jättefin. Glader...

Sedan har jag avslutat något som har varit extremt jobbigt, det känns sorgligt samtidigt som det är en lättnad.

Nej, nog om detta - nu är det sovdags.

Sov gott alla

Inga kommentarer: