Translate

söndag, augusti 01, 2010

Jag och min Berocca

Sitter i min nya skrivvrå/kök och väntar på att min Berocca ska brusa klart i glaset. Båda barnen är hos pappa så jag är solokvist hemma just nu då kärleken är i GA kyrkan. Ikväll ska jag gå på bönemöte i Hagakyrkan tror jag.

Jag har ju noterat att jag har dragits med en slags obotlig trötthet ett tag som gjort mig orkeslös och där blotta tanken på att gå utanför lägenheten har varit abnorm. Men jag måste tvinga mig ut varje dag trots det för att inte bli galen tror jag.

Jag gläds idag särskilt åt att jag har gjort det jag avsåg att göra och att jag ska äta lite enklare mat nu då barnen är borta. Ibland är det helt okay att bara liksom trimma ned tillvaron lite och leva mer spartanskt.

Imorgon fyller min ena son 20 år - hoppas han får ett härligt firande hos sin pappa.

Inga kommentarer: