Translate

söndag, augusti 08, 2010

Ödet och nya möten.

Ni vet när man bara känner att man vill vara på en plats utan att veta varför. Jag är ju arbetslös och fick chansen att jobba Security på Norrporten Arena under de två konsertdagarna som har varit. Så jag har jobbat när The Baseballs, Takida, Ulf Lundell och Roxette har spelat här i Sundsvall. Det har varit fantastiskt långa dagar och det har varit sjukt jobbigt för kroppen - men oj så mycket trevliga människor jag mött. Jag har träffat släktingar jag inte sett på säkert tolv år och det var en fantastisk upplevelse. Dessutom har jag också träffat gamla goa vänner.

Igår kom den stora anledningen till att jag kände att jag måste vara där. Jag mötte en oerhört intressant kvinna som jag aldrig träffat förr. Som det känns nu så ger det mig en stor glädje att kanske funnit en ny vän.

Jag är såklart oerhört tacksam för de vänner jag redan har - men - det var sådana osannolika kopplingar mellan oss att det bara kan bli bra.

Livet är alltid fantastiskt och det gäller även de låga stunderna för de lär en ju en hel del om mig själv som människa.

<3

Inga kommentarer: