Translate

lördag, oktober 16, 2010

Ursäkta men lite mer Idolsnack nu.

Hur i hela friden kan sopiga Alice vara kvar! Daniel!! Jag menar hallåååå! Tondöva Sverige - jag fattar ingenting.

Ibland undrar man hur folk tänker - jag menar verkligen - det visar ju sig att svenska folket har FEL ... flera gånger när det ska väljas artister till Eurovisions schlager finaler och sånt. Blev ju total katastrof ifjol med grodtanten. Jösses!

Fram för lite allmänbildning till folket - det funkar inte att rösta på den som är mest fjortisvänlig artist liksom. Hjälp!

Jag kan inte argumentera särskilt väl just nu, jag är medveten om det. Men i o f s så är ju ändå Idol en pseudohändelse som ändå lockar till visst fjortistänk hos den mest medvetna människan i landet. Med tanke på det ska man väl inte förvånas över resultatet heller antar jag.

Nuff said!

Inga kommentarer: