Translate

lördag, december 18, 2010

Här kämpar vi på

I vanlig ordning med allt som pågår med väntan på maken som är i Nigeria - han fick inte intervju förrän den 23 FEBRUARI!! Skitlänge dit. Sedan är det ju snart dags för Johannas operation så till den väntar vi ju också på att få tid. Min kropp är emot mig just nu och värken är historisk för egen del.

Jonas kämpar på med sin universitetskurser och klarar av det jättebra. Han är duktig och har med LCHF nu under loppet av tio veckor tappat 14 kg!! Bra jobbat sonen!

Jesper har klarat av Ma B - bra jobbat - han kommer flytta hem på prov i en månad först. Vi tränger ihop oss så går det bra. Mer kärlek bara!

Hoppas på positiv lösning när det gäller bostadsanpassning och att jag får bli Johannas assistent. Det skulle lösa många knutar av oro.

Det märks att allt detta tar på mig men jag kämpar på och försöker ordna saker, ställa till rätta och kämpa för att mina barn och maken ska må så bra som möjligt. Bjuder på en ny musikalisk kärlek här. Njut!




Inga kommentarer: