Translate

torsdag, december 23, 2010

Otroligt nu är det snart jul igen.

Men i år är den åtminstone lugn. JA, nästan alltför lugn då jag är helt ensam hemma. Jag menar ensam från människor då. Men det kan ha sina poänger ändå för jag behöver ju vila trots allt. Nu ska jag snart göra ostplättar och laga till något att äta. Ikväll ska jag starta om en nygammal tradition som legat i dvala i tio år. Vaddå undrar ni? Något fint? Något hjärtevärmande? NJaa, och kanske jaa, ikväll ska jag spela Bingolotto. VA? Jo, det är sant - Bingolotto.

Annars så är livet rätt tufft som det är ändå med allt som pågår. Ja, vi tar det en annan gång - fokus på det som är bra och något som är jättebra är att jag har nu på nio veckor med LCHF gått ned elva kg. Känns jättebra och min coola son har gått ned fjorton kg. Läckert va?!

Nä, nu ska ostplättarna in i ugnen.

Inga kommentarer: