Translate

söndag, januari 16, 2011

Adam Tensta har gjort det igen!

Mycket häftigt sound och det fortsätter i nya låten Like a Punk som släpptes på video idag!

Kolla in den själv här!




Jag har skrivit om honom förr men videon är jättebra och jag älskar det nya riviga, vassa och lite hotfulla soundet. För mig känns det som han verkligen vill få oss förstå vad han menar och att vi ska fatta det i själen. Det nya soundet berör i kombinationen med texten han spottar så känns det som små revor i själen. Jag kan inte nog tala om hur mycket jag längtar till cdsläppet för OK Wow hintade ju redan den om hur bra det kunde bli. Nu med låt nummer två så är han faktiskt på väg att göra om succén med första cdn It's a Tenstathing.

My man Adam. Vill du veta mer om honom följ honom här på twitter eller läs hans blogg här när du går in där får du även ladda ned GRATIS Ok Wow! Generöst tycker jag.

Det viktigaste är dock att ni gör er tillgänglig för allvaret i texten och den nyfunna råheten i musiken - sedan - luta er tillbaka och NJUT!

Peace!

Inga kommentarer: