Translate

lördag, januari 15, 2011

Är hjärtligt trött på min mobil




Den blir varm och drar sedan ur batteriet all ström. Jag måste ladda den två gånger per dag. Gammalt skrälle undrar ni. NEJ, inte alls. En ny Nokia N8 som jag köpte i mitten av november. Jag måste lämna in den. Kanske blir av nu till veckan i alla fall. Jag är så less bara. Törs knappt prata i den utan att vara säker på att jag kan ladda den någonstans. När jag sedan väl talar i den så blir den så varm att örat nästan steks. Nu är jag lite ångerfull att jag inte köpte en iPhone i alla fall. SUCK!

Jag hoppas verkligen att det finns en lånetelefon att få ha medan denna repareras och att det går fort! Ska ringa StjärnaFyrkant på måndag så får vi se.

Har era telefoner strulat?

peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr har du råkat ut för det problem som drabbat ett litet antal N8-mobiler. Det är en bug i mobilen som får batteriet att inte ladda ordentligt eller drabbas av avstängningsproblem. Se artikel i Mobil:
http://www.mobil.se/articles/nokia-vissa-n8-har-stromproblem-1.378111.html

Unknown sa...

Japp, första gången det hände så stängde sig eländet så jag trodde den pajjade. Vad jag gjorde? Jo, jag skulle fotografera inne på Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Till slut startade den om igen. Efter det har den börjat bete sig som jag berättat om tidigare.

Tog kontakt med Nokia store där jag köpte den och de sa jag skulle kontakta deras servicebolag. Tänk om det bara är en uppdatering som krävs - det vore ju jättebra det.