Translate

fredag, januari 14, 2011

Stövlarna och annat kul


Jag VET att det här inte är en modeblogg men jag är lite småkär i mina nya stövlar. Visst är de fina va? De går upp till knät och är skönare än vad man tror att gå i. Inga dåliga fynd för 299 kronor på rea när ordinarie pris är 1 199 kr. Jag är NÖJD!

Idag ska vi äta tonfisk och fetaoströra tillsammans med sallad - mumma det. God middag och så har min son Jonas uppfunnit en jättegod chokladmousse som är LCHF vänlig han är så duktig och den är jättegod!

Ser ut att bli en mysig fredagskväll hemma hos oss. Kanske vi ska se någon bra film också annars så blir det nog det nya kortspelet som Johanna har lärt oss - Skip-bo - vi älskar det. Tack Johanna för det.

Önskar er mina läsare en härlig fredagskväll.

Psst! Ni glömmer väl inte bort att delta i min tävling ;-)

Inga kommentarer: