Translate

torsdag, januari 13, 2011

Har varit en händelserik dag


Har kunnat handla stövlarna tidigare och tur var väl det då just det paret var det sista på Din Sko på In-gallerian i Stenstan, Sundsvall. Lite shoppinglycka till mig också. SÅ då är jag helt lugn inför konserten. Passar inte pumpsen jag beställde så har jag ju stövlarna att ha på mig till :-)

För att komplettera stassen behövs nu några schyssta leggings att ha under då.

När det gäller min försäljning av huset så går det framåt litegrann. Funkar allt som jag vill så har vi möte på måndag på Handelsbanken i Fränsta och slutför affären då!

Hoppas i dagarna få positivt besked angående vår ansökan om assistans till min dotter. Knäpp gärna händerna och be en bön för oss om du har lust och tid. Det vore fantastiskt om det gick i hamn.

Idag har Total sanering varit här och levt om igen och nu hoppas jag verkligen att det blir grönt ljus för att sätta igång att arbeta först med rören och sedan med gjutning o s v. Jag längtar oerhört mycket efter att kunna ha enkel tillgång till dusch igen.

Har varit i Njurunda och övat till konserten igen idag - det går så sakteliga framåt i alla fall. Dessutom fick jag DUSCHA där. Underbart! Jag njöt nästan syndfullt av den kan du tro.

Nä godnatt go'vänner och sov gott nu ska tanten sussa.

Peace

Inga kommentarer: