Translate

onsdag, januari 05, 2011

Cliniderm + Buzzador = SANT





Jippie!

Jag har nu hämtat ut mina Clinidermprodukter då jag kom med i kampanjen hos Buzzador. Det är verkligen jätteroligt, jag kan varmt rekommendera er kära läsare att bli Buzzadorer då det är ett kul sätt att få prova produkter samtidigt som du träffar nya människor och berätta om dem. Jag som är nyfiken på andra människor tycker att det är väldigt kul att höra vad de tycker och vad som är bättre eller sämre mot vad jag har provat innan.

Jag ska prova produkten ett par dagar och återkommer sedan hit och berättar om dem och vem VET jag kanske t o m kan lotta ut fyra provkit till Er mina kära läsare! Det ska bli väldigt kul det. Härovan ser ni bilder från uppackningen idag.

Kramar i massor till er.

Inga kommentarer: