Translate

söndag, januari 30, 2011

Idag är jag tvättgeneral hemma



Känner mig rätt stark och har tagit tag i saker som vanligt.

Har ju tvättstugan som ni förstår idag och nu var det MYCKET tvätt och det kan skyllas mycket på att jag städade mitt sovrum i veckan som var då jag fick en klädkammare igen. Ikväll blir det pyssel på mysigaste Attmar församlingsgård och på schemat står smyckestillverkning. Tyvärr har Johanna utvecklat en nickelallergi vilket gör att jag nu får göra till mig själv istället för henne. Det är tråkigt för jag tycker att det är så roligt att göra saker åt andra och se om de blir glada.

Undrar jag om jag får till ett par örhängen till mig själv och ett armband som matchar? Det vore kul.

Nu kallar min underbara son Jesper på lillasyster då han har gjort mannagrynsgröt till dem båda. Jag har så underbara barn - lyckliga mig.

Snart dags för tvättstugan igen men passar på att önska er en fantastisk dag och massa kärlek.

Peace

Inga kommentarer: