Translate

lördag, januari 29, 2011

Idag har varit en mysig dag...


Har varit på Barista med mina barn och min mor. Jag drack en himmelsk cappuchino med extra espresso shot jag njöt i fulla drag. Duktiga brudar där. Visst är det märkligt att man kan sitta där och njuta av gott fika och vips så har två timmar gått. Efter det bar det av ut i den fantastiska blåsten och in på Ica innan hemfärd för att proviantera till middagen som blev tacogratäng med sallad och hemgjord guacamole. Jättegott var det.

Nu smälter alla maten och vi ska om en stund spela Scene it på xboxen och lite kort sedan. Mysig lördagskväll med familjen m a o. Tänk nu är det en vecka sedan jag satt hemma och var nervös för min konsert/musikgudstjänst som jag skulle ha på söndagen. Det gick bra förutom att jag var nervös på de första två sångerna. Men efter det gick det geschwint...

Jag utmanade mig själv och fortsätter med det i vanlig ordning. Jag har fått en förfrågan att vara solist på annan ort och sjunga gospel i maj det ser jag fram emot jättemycket. Det känns som det rör på sig litegrann i a f. Trots tidigare erfarenhet så uppskattas jag nog ändå.

Imorgon är det pysselkväll i Attmar som gäller med smyckestillverkning. Jättekul det kanske man rentav får till ett schysst armband till mig själv det vore najs. Önskar er en fantastisk fortsatt helg...

peace

Inga kommentarer: