Translate

torsdag, februari 03, 2011

Godmorgon!



Nu är inte det här MITT badrum - men någon gång kanske??!!

Har vaknat före klockan då min älskade katt levde om och krafsade över något med frenesi imorse på golvet. En gång så kan man somna om men Anakin som han heter höll på ihärdigt trots att jag sa till en fem sex gånger till. Jag var nu riktigt vaken klockan sex och hade alarmet inställt på klockan åtta. Kan ju säga att jag inte var direkt överlycklig att kliva upp.

Igår var jag ute på långpromenad med mina massaijskor som jag köpt på Lidl för 249 kronor - snygga blå-vita med silverdetaljer som nu givit mig en fantastisk träningsvärk. Förutom att min kropp skriker åt mig av smärta idag - har fibromyalgi - så är det ändå med avbrott av den enda goda värken - träningsvärk - så är det lite smått bitterljuvt idag.

Vårt badrum blir nog klart i slutet av veckan nu för idag kommer rörmokaren och förhoppningsvis elektrikern också. På lördag kommer familjen att tillbringa mesta tiden i duschen skulle jag tippa - vi har då varit utan badrum sedan mitten av november!! Tålamodet är rätt ansträngt kan jag ju säga. Hahahaha!

Vill passa på att önska er en härlig dag och en dag med mycket kärlek till er alla.

Inga kommentarer: