Translate

söndag, februari 13, 2011

Tror jag blir tokig.



Inte sådär riktigt på allvar dock. MEN håll med om att det var katastrof i Göteborg och Melodifestivalen igår. Det här landet vill verkligen INTE vinna Eurovision Song Contest.

Ifjol ratades suveränen Salem Al Fakir till förmån mot nått obeskrivligt dåligt. IGÅR så röstades Christian Walz UT!!!

Jamen, hallåå. Vilka skickar vi vidare? Vilka sömnpiller då? Jo, Sanna Nielsen och Brolle Jr - så tråkiga låtar. Jag orkar inte mer kan jag ju säga. NU slutar jag kolla på delfinaler - ca tusen kvar eller nått - kanske men bara KANSKE tittar jag på svenska finalen. Nu vill jag bara kräkas på alltihopa. Som moteld har jag köpt Like suicide med Christian WalziTunes, så jag kan rensa öronen.

Näe, nu släpper jag detta och ägnar mig åt annat som är mindre angermanagement material.

Peace!



Inga kommentarer: