Translate

tisdag, augusti 16, 2011

Tre veckor på Teneriffa

FÖRST Nu så skriver jag några rader om vistelsen.

Inte SÅ bra kan jag tycka men... vi har haft det skönt här och sitter nu uppe för att åka hem om några timmar. Jag har en fruktansvärd resfeber som innebär att jag går igenom vad jag packat i huvudet tusen gånger sedan så är jag paniskt rädd att försova mig vilket gör att jag befinner mig i sådana här situationer med en halvt frivillig/påtvingad vakenhet. Den kommer såklart att göra mig rätt trött senare på morgonen när jag befinner mig på flygplatsen och på väg till Stockholm/Arlanda för vidare transport hem till Sundsvall. Jag har gjort det förr och kommer nog göra det många gånger till. Jag kanske kan somna och sova någon timme till slut förhoppningsvis trots allt. Vi får se?!

Hur är ni när ni reser? Ni är säkert tusen gånger coolare än vad jag är Hahahaha!

Ja, ja lite sporadisk uppdatering här minst sagt.

Några ord på vägen:

Förminska aldrig er själva för att någon annan ska känna sig mer självsäker!

Natti natti.

Inga kommentarer: