Translate

fredag, april 12, 2013

2013 ÄR MITT ÅR!

Ja, nu var det både längesedan och väldigt lite ni hört från mig sedan senast. Men oj, vad mycket som hänt de första månaderna på året. Jag har inte hunnit med mig själv knappt men idag sitter jag och skriver till er som vill läsa och kan bara känna tacksamhet.

Arbetet med Sundsvalls Gospelfestival går framåt och jag lär mig mycket under tiden. Efter ett förslag från min kära initiativtagarvän Marie Ottosson så har jag börjat tänka i banorna av hennes förslag om att vara konferencier på gospelfestivalen. Det skulle vara en fantastisk utmaning, hoppas de andra i komittén tycker det också? Vi är ett bra gäng som jobbar ihop. Vi har i princip spelat in övnings cdskivorna klart och nu väntar vi ivrigt på att härliga körsångare och andra anmäler sig för att komma och sjunga med oss.

Jag har ju flyttat till min älskade lägenhet och trivs bra här i Bredsand.

Tiffany min älskade lilla yorkie har fått flytta till barnens far eftersom Disa stressade henne så mycket. En dam på sex år ska kunna få ta det lite lugnare vid den åldern tycker jag. Disa är störtkär i en vacker amstaffherre som heter Lukas och hon har bra smak tjejen. Han är vit och vältränad den lille biffen.

Jag har först lyckats med att vara vegetarian i sex månader och trivts bra med det men eftersom jag äntligen fått en operation mot min övervikt (HURRA) så är jag tvungen att plocka upp kyckling och fisk i min kost igen.

Så Nu ser mitt liv väldigt bra ut och det är spännande att leva varje dag återigen. Nu är det en bra fortsättning som väntar med att arbeta med att ändra mitt liv och mina livsval börjar sätta sig mer och mer.

Vem vet? Kanske jag också skulle klara av att ta emot kärlek igen?

God is good all the time!


Inga kommentarer: