Translate

tisdag, maj 07, 2013

Den sjukt äckliga tvättstugan där jag bor.

Jag höll på att fullständigt falla i tårar och gå av på mitten när jag började dagens tvättpass. Tvättstugan var i samma anskrämliga skick som när jag flyttade in. SÅ det blir att ta till storsvabben igen innan jag kan lämna den. Jag får väl ytterligare donera ny sopsäck och städningen lär ju ta sin lilla tid. Hmmppff!











Kolla bara in eländet här;

Mina förslag till Din Bostad/Balder är som följer.

1) Ge mig städjobb plus städutrustning mot avdrag på hyran så städar jag tvättstugan ordentligt en gång i veckan.

2) Tvångsinstallera tvättmaskin/torktumlare i alla lgh, lägg på 500 kronor på hyran tills de är betalda och stäng av tvättstugan.

Det är så himla ohälsosamt när det ser ut så här, inte bara dammet utan allt mögel och ohyra som kan få fäste i det. Det är fruktansvärt och en sanitär olägenhet.

Snälla!

Detta är enda smolket i bägaren i mitt boende här i Bredsand men är dock oerhört viktigt för trivseln som boende i huset.



Inga kommentarer: