Translate

tisdag, november 05, 2013

Glass och mormoner?!




Jag håller på att göra något jag inte har gjort förut ikväll. Jag ska göra egen glass. Jag vet, det är hur coolt som helst! Jag fick en glassmaskin av min älskade son lite bara för att. Så himla snällt.

Jag har också haft besök av Sveriges mysigaste mormonmissionärer ikväll. De kommer tillbaka på lördag så nu ska jag plugga och läsa litegrann. Det är viktigt att lära sig nya saker och ännu viktigare att lägga fördomar åt sidan för att få bra människomöten.

Min fasta övertygelse är ju att vi alla människor är helt olika varandra samtidigt som vi är helt lika varandra. Det är så fantastiskt. Vi människor med alla våra fel och brister är ju verklig rätt underbara ändå. Faktiskt!

Återkommer med rapport och bild på skapelsen i mitt blogginlägg imorgon. Måste ju sukta er lite i varje fall! ... ELLER ... så kanske jag INTE publicerar någonting imorgon men då vet ni ju att jag inte blev HELT nöjd då. Hahahha!

Det gör inget då är det bara att göra om och göra bättre!

Inga kommentarer: