Translate

lördag, mars 15, 2014

Det gläder mig att i det mörkaste mörker behövs bara en liten låga för att skingra det.

Precis så tänker jag idag.

Jag har tillbringat eftermiddagen på gymmet idag. Har börjat på ett nytt gym där de har allt! Ja, jag hittar inte på de har allt. Jag har börjat gå på Medley Tyresö Aquarena kolla in det ni också. De har ett jättebra gym, de har klasser och de har ett bad med tre olika poler och en bubbelpol. Det är fräscht och jag har tecknat ett månadsabonnemang för 390 kronor och har tillgång till allt det i princip vilka tider som helst.



Det var lite svårt att hålla sig i skinnet men jag gjorde mitt bästa eftersom jag har Bodybalance imorgon bitti. Det tar på hela kroppen och jag kan inte smita. Sitter och tittar på The Zookeeper och fnissar. Oväntat bra faktiskt... Från det ena till det andra.

Tillbaka till rubriken ja. I det mörkaste mörker behövs bara en liten låga för att skingra det, tänk på det en liten, liten låga gör det mörkaste mörkret mindre kompakt och mindre skrämmande. Jag är tacksam att jag lyckas hitta strategier när jag som mest behöver dem. De kan ligga väl dolda under massa stress, frustration och ångest men de finns där.

Idag har jag bestämt att jag ska sova middag varje dag och försöka träna tre gånger i veckan. Då måste jag ju må bättre, eller hur?

Inga kommentarer: