Translate

tisdag, mars 18, 2014

Johanna Eriksson min dotter är underbar!



Johanna Eriksson, 19 år

Kolla gärna in hennes bidrag i Talang Sverige på tv3 här. Hennes egen YouTube kanal hittar du här och du hittar ännu mer på SoundCloud om du inte kan få nog.

Johanna har också skrivit egen musik och har en liten hemmastudio där hon spelar in sina låtar till musikbakgrunder. Det var via Min Stora Dag som hon fick drömmen uppfylld om en bra inspelningsutrustning för henne. Så givetvis vill jag uppmana er att stödja dem också. Via ett projekt i hennes skola LittleBigProjects så spelade de in och satte musik till hennes låt Spaceship där även Janne Schaffer medverkar.

Johanna är en tuff ung dam som inte vill att man ska tycka synd om henne. Hon är oerhört kreativ och skulpterar och målar förutom att sjunga vackert. Hon är en ödmjuk, klok, vänlig och kärleksfull person som precis som alla andra drömmer om en egen lägenhet, ett eget hem och en framtid.

Jag är stolt över henne och jag unnar henne allt gott... Läs gärna mina tidigare inlägg om henne och hennes sjukdom här om ni vill veta mer.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en fantastisk dotter hoppas hon når alla sina drömmar och lite till ��

Unknown sa...

Hon är fantastisk och jag älskar henne högt. Hennes två storebröder sjunger inte som henne men är fantastiska likaväl. Jag älskar dem också högt. Killarna har en mer lågmäld hobby så det blir ju liksom inte att jag skriver lika mycket om dem.

Tack och ja hon är fantastisk. Hon förtjänar att nå sina drömmar och lite till.