Translate

tisdag, februari 12, 2008

Har funderat över min smak på män....

... man får nog säga att det stora kodordet här är muskulös. Gärna lite exotiskt utseende. I just love the men of color, kan man ju säga. Den här bilden har jag döpt till pure beauty i mina bilder på datorn. Tycker killen som jag inte vet vad han heter är så sjukt vacker att jag ibland fastnar i den - hihihihi.

Egenskaper hos den man jag skulle vilja hitta då? Tjaaa, det är inte alldeles lätt jag har många idéer för mig.

Drömmannen bör vara en man med ett stort eget intresse som han har engagemang för, gärna många vänner, en person som bjuder på sig själv, han får gärna bry sig om sitt utseende men inte stå längre i spegeln än mig, det skulle kännas knäppt.

Han ska visa att han älskar mig - han behöver inte hålla hand på stan om inte det är så att Han vill det. Han får gärna vara hjälpsam och åtminstone lite lyhörd för vad jag behöver, det skulle vara trevligt. HUMOR är jätteviktigt - gärna lite ironi - gillar sånt. Musik bör vara viktigt i hans liv även om han inte behöver spela själv - men gärna. Vi behöver inte göra allt tillsammans men gärna något ibland.

Så egentligen är det inte så mycket jag begär eller ÖNSKAR är rätt ord här. Det viktigaste är ändå respekt för varandra som person och våra känslor och behov.

//singelmamman

Inga kommentarer: