Translate

torsdag, mars 20, 2008

Fantastiskt vackert väder idag!


Solen strålar så härligt och ljuset silas genom mina blå gardiner i sovrummet. Det känns skönt.


Min natt däremot har varit allt annat än härlig. Mina två hundar fick lite för mycket hundgodis häromdagen och fick diarré. Bläärk! Den stanken och det golvet kära bloggläsare är jag glad att ni slapp.


Det tog sammanlagt tre timmar att ta reda på golvet, torka av sladdar *ryyys* och till sist ge två mycket slokna hundar varsitt bad. Jag blev alldeles slut av vämjelse och allt slit att ta reda på detta.


Dagar som dessa är jag ganska tacksam att jag inte har ett arbete jag måste gå till. Efter allt var omhändertaget kunde jag somna om och har sovit fram till ca 10.30 i alla fall. Hundarna får fil och en sked mat nu och en sked mat då idag. För att avlasta deras stackars magar. Fungerar det bra ska de få ris och kokt köttfärs till middag sedan.


Önskar er alla en härlig dag,


//enastående mamman

Inga kommentarer: