Translate

tisdag, april 29, 2008

Jag är så upprörd just nu - I hate you so much right now!!

Jag är så arg så jag nästan exploderar - finns det ingen lag mot domare som har något emot ett lag? Får han verkligen döma hur som helst? Jag menar - jag är så arg att jag svor under matchen ikväll och jag brukar inte svära!

Killarna vågade nästan inte försvara sin korg av "rädsla" att bli utfoulade på slutet av matchen. Visserligen är inte mina krigare rädda så men för att lagets jobb inte skulle försvinna i intet p g a värdelösa domslut och ilska över orättvisa domslut så såg jag frustrationen öka och spelet tappas.

Jag förstår att skyttet klickade ikväll - det var av ren ilska - jag är själv så arg att jag undrar om jag kan sova före kl.02.00 inatt.

Suck!

Resultatet är med tanke på domarblindheten och den ensidiga foulstatistiken ändå rätt ok:

Sundsvall Dragons - Solna Vikings: 83 - 92

Det största misstaget som gjorts ikväll var den lille domaren som får fortsätta döma helt orättvist och välja vad han vill se. Här måste basketligan kunna gå in och plocka bort honom.

Jag älskar fortfarande mina killar och detta gör dem lacka och nästa match tar de hem - sopar mattan med Solna på bortaplan i ren ilska och revanschlusta.

GO DRAGONS!

//ilsknabasketmamman

Inga kommentarer: