Translate

torsdag, maj 22, 2008

Den här dagen har varit annorlunda.


Jag har varit jättetrött och när jag gick och la mig efter att ha sänt iväg dottern till skolan så vaknade jag kl.12.30. Helt galet! Efter det gjorde jag mig iordning för att möta henne på stan för att köpa födelsedagspresenter till kompisens kalas som hon ska på. Vi hade det mysigt på stan och njöt i solen trots att det blåste kallt.


Sedan var jag hemma i ca en timme och lagade middag plus att jag hann äta. Efter det var det bara att ta sig iväg till styrelsemöte med Spectra Gospel där jag är sekreterare - jättekul! Vi hade ett så bra möte så den tiden känns helt okay att lägga.


Jag älskar verkligen min kör och att vara både medlem och sjunga i den såklart. Det finns inget bättre - barnen toppar allt, men efter dem - i livet än att sjunga.


Jag är trött nu men skriver mer imorgon lovar jag.


Kram,


//Enastående mamma

Inga kommentarer: