Translate

onsdag, maj 21, 2008

Skolskjuts - delmål ett


Bilden är hämtad från Illustrerad Vetenskap och är utmärkt att använda som skrivbordsunderlägg på din dator. 1280x1024 i upplösning är den avsedd för. Varsågod! Högerklicka på bilden och välj spara som... sedan väljer du valfri plats i din dator för att spara bilden. Solen är motivet med sina fantastiska solstormar och eruptioner.

Herr Steiner ringde idag som är ansvarig för Nacksta Skola och talade om att skolskjuts var beviljad hösten ut så länge i alla fall.

Nu hoppas vi då att mötet till veckan med Socialtjänsten ska falla väl ut och att vi kan få lgh beviljad hos MittHem i Nacksta till i början av September. Det vore skönt.

Ett litet försiktigt - hurra - har jag utbrustit i idag. Men mycket återstår och jag har inget på papper ännu.

Kändes däremot lite roligt att han blev svarslös inför några av mina argument under vårt telefonsamtal. Jag säger bara - makthavare beware - reta inte upp en lejoninna som försvarar sina barn.

//Enastående mamma

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

GRATTIS

Gud vad glad jag blir ...