Translate

onsdag, maj 21, 2008

Man skall icke tiga still...



...nu händer det grejor. MittHem skall tas i örat av Socialtjänsten och vi ska på möte dit till veckan. För någon vänlig själ såg vad som är bäst för Johanna, familjen och för hennes skolgång. Det känns jätteskönt att det kan ordna sig så småningom kanske. Känns lite jobbigt att flytta men det är ju faktiskt alldeles nödvändigt för att Johanna ska få studiero och lite lugn och ro i livet.

Återkommer med mer detaljer eftersom det kommer nya resultat.

//Enastående mamman kämpar vidare

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jag har nyss läst brevet som du skickade till Kommunstyrelsen! Mycket sakligt... och mycket bra! Du är verkligt bra på att skriva... dina grammatiska och språkliga kunskaper kan jag bara beundra.

Jag förutsätter ju nu, med brevet som underlag, att du får den hjälp du behöver..!!

Gud vad du är bra..!!

Varm kram..

Ps. Om alla mammor vore som du, så skulle nog världen se annorlunda ut....!!

Unknown sa...

Tack vad snäll du är!

Ja, ingen kan ju ge upp när det gäller det dyrbaraste som finns i världen - våra barn alltså.

Jag kämpar med näbbar och klor som en lejoninna för mina barn. De är det bästa som finns och jag gör allt jag kan för dem. De är viktigare än ALLT annat.

Tack för berömmet - växer nog ett par skräckinjagande centimetrar idag.

//Enastående mamma

Bengt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bengt sa...

helt rätt stå på dig . Ha en bra dag.

Supermamsen Green World sa...

Oj vad bra ...KÄMPA ---Ge dig inte gumsan