Translate

söndag, maj 25, 2008

Idag har jag precis fått reda på vad jag ska bli när jag blir stor...



Jag ska bli nagelteknolog. Det är inte klokt egentligen att jag inte har tänkt tanken förrän nu. Det skulle ju vara ett jobb som jag klarar av för kroppen och så. Jag är ju konstnärlig så jag skulle ju mycket väl kunnna göra riktigt fina naglar. Inga tunga lyft innebär det heller. Tålamod har ju barnen lärt mig.

Vad är det för konst? Utbildning får jag medan jag arbetsprövar i höst, får träffa underbara människor och kommer ha det trevligt varje dag.

Gud är god och han är finurlig att leda en rätt ibland. Innan man vet ordet av så sitter man här idag med framtidstro, glädje och en känsla av nytt värde.

KUL!

//Enastående mamma

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Foto på din konst och sälj här på bloggen vet ja du är ju grym på måla